به گزارش قدس خراسان، مصطفی فیضی اظهار کرد: بنابر توصیههای بزرگان دینی و مطابق تاکید تولیت آستان قدس رضوی، ما همواره پذیرای نظرات، انتقادات و پیشنهادات مخاطبان بارگاه منور رضوی هستیم و قطعاً نظرات آنها در ارائه خدمات شایسته و تکریم آنها بسیار راهگشا خواهد بود و ما وظیفه خود میدانیم تا پای صحبتهای آنان بنشینیم و به چشم یک فرصت به آن بنگریم.
مدیر عالی حرم مطهر رضوی در خصوص مطالبات زائران در این گفتگوی دو ساعته گفت: بیشترین سوالات مطرح شده مخاطبان در خصوص خدمت و خادمی در آستان قدس رضوی بود و بخش دوم سوالات نیز به اطلاع یافتن از خدمات آستان قدس رضوی و تقاضاهای شخصی همچون تشرف به حرم مطهر اختصاص یافت.
فیضی این قول را داد تا سوالات و مطالبات مطرح شده در این جلسه به دقت بررسی و پاسخ داده شود.
نظر شما