تحولات منطقه

مدیر عالی حرم مطهر رضوی با حضور در سامانه ۱۳۸ آستان قدس رضوی گفت: شنیدن مطالبات زائران و مجاوران یک وظیفه است و ما آن را یک فرصت برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر می‌دانیم.

شنیدن مطالبات زائران فرصتی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به آنهاست 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به گزارش قدس خراسان، مصطفی فیضی اظهار کرد: بنابر توصیه‌های بزرگان دینی و مطابق تاکید تولیت آستان قدس رضوی، ما همواره پذیرای نظرات، انتقادات و پیشنهادات مخاطبان بارگاه منور رضوی هستیم و قطعاً نظرات آنها در ارائه خدمات شایسته و تکریم آنها بسیار راهگشا خواهد بود و ما وظیفه خود می‌دانیم تا پای صحبت‌های آنان بنشینیم و به چشم یک فرصت به آن بنگریم.



مدیر عالی حرم مطهر رضوی در خصوص مطالبات زائران در این گفتگوی دو ساعته گفت: بیشترین سوالات مطرح شده مخاطبان در خصوص خدمت و خادمی در آستان قدس رضوی بود و بخش دوم سوالات نیز به اطلاع یافتن از خدمات آستان قدس رضوی و تقاضاهای شخصی همچون تشرف به حرم مطهر اختصاص یافت.



فیضی این قول را داد تا سوالات و مطالبات مطرح شده در این جلسه به دقت بررسی و پاسخ داده شود.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.